Choose a nickname / Kutucuğuna Adınızı Yazıp Direk Xat Sohbet Kanalımıza Giriş Yapabilirsiniz.

12 Şubat 2013 Salı

4 Yüz Deli Gönlüm

4yüz - Deli Gönlüm - Şarkı Sözü

Ele avuca sığmazdı deli gönlüm 
Bir zamanlar neredeydi şimdi nerde 

İster güneş ol yak beni 
Yağmurum ol ağlat beni 
Aklım başka duygularım başka yerde 

İster güneş ol yak beni 
Yağmurum ol ağlat beni 
Aklım başka duygularım başka yerde 

Bir deli rüzgar savurdu beni böyle 
Bu mutlu tutsak benim altın kafeste 

İster güneş ol yak beni 
Yağmurum ol ağlat beni 
Zincirleri yüreğimin artık sende 

İster güneş ol yak beni 
Yağmurum ol ağlat beni 
Zincirleri yüreğimin artık sende 

Yok ağlatmaz asla beni bir gün ayrılık 
Pişmanlığım nefret olmaz öfke olmaz 
Senden daha acı bir hasret bulunmaz 

Yok ağlatmaz asla beni bir gün ayrılık 
Pişmanlığım nefret olmaz öfke olmaz 
Senden daha acı bir hasret bulunmaz 

İster güneş ol yak beni 
Yağmurum ol ağlat beni 
Aklım başka duygularım başka yerde 

İster güneş ol yak beni 
Yağmurum ol ağlat beni 
Zincirleri yüreğimin artık sende 

Bir deli rüzgar savurdu beni böyle 
Bu mutlu tutsak benim altın kafeste 

İster güneş ol yak beni 
Yağmurum ol ağlat beni 
Zincirleri yüreğimin artık sende 

İster güneş ol yak beni 
Yağmurum ol ağlat beni 
Zincirleri yüreğimin artık sende 

Yok ağlatmaz asla beni bir gün ayrılık 
Pişmanlığım nefret olmaz öfke olmaz 
Senden daha acı bir hasret bulunmaz 

Yok ağlatmaz asla beni bir gün ayrılık 
Pişmanlığım nefret olmaz öfke olmaz 
Senden daha acı bir hasret bulunmaz 

İster güneş ol yak beni 
Yağmurum ol ağlat beni 
Aklım başka duygularım başka yerde 

İster güneş ol yak beni 
Yağmurum ol ağlat beni 
Zincirleri yüreğimin artık sende 

İster güneş ol yak beni 
Yağmurum ol ağlat beni 
Acılarla sevinçlerle yaşat beni

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder