Choose a nickname / Kutucuğuna Adınızı Yazıp Direk Xat Sohbet Kanalımıza Giriş Yapabilirsiniz.

13 Nisan 2014 Pazar

Ebru Yaşar 1999 Seni Anan Benim İçin Doğurmuş Albümü Dinle


Ebru Yaşar 1999 Seni Anan Benim İçin Doğurmuş Albümü Şarkıları dinle ve hitsarkidinle.blogspot.com.tr farkıyla Ebru Yaşar 1999 Seni Anan Benim İçin Doğurmuş Albümü şarkıları boxca download ede bilrisiniz keyifli dinlemeler





Ebru yaşar Albüm içeriği
01. Ebru Yaşar Hasretin Vuruyor
02. Ebru Yaşar Zehir Oluyor
03. Ebru Yaşar Sırtımdan Vurdu
04. Ebru Yaşar Yalan
05. Ebru Yaşar Yabu Ne Yabu
06. Ebru Yaşar Seni Anan Benim İçin Doğurmuş
07. Ebru Yaşar Sağıma Soluma Bakamam
08. Ebru Yaşar Mutlu Olamadım
09. Ebru Yaşar Kuşlar
10. Ebru Yaşar Kara Gözlüm
11. Ebru Yaşar Helalim
12. Ebru Yaşar İsteme
13. Ebru Yaşar Böyle Mi Esecekti
14. Ebru Yaşar Hain Yar
15. Ebru Yaşar Bırak Yakamı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder