Choose a nickname / Kutucuğuna Adınızı Yazıp Direk Xat Sohbet Kanalımıza Giriş Yapabilirsiniz.

12 Şubat 2013 Salı

4 Yüz Ne Senle Ne Sensiz


4yüz - Ne Senle Ne Sensiz - Şarkı Sözü

şimdi dönmek istesende çok geç bunun için 
göz göre göre kilit vurdum kalbime 
bir hikayenin sonu aynı başlar sonra biter 
demiştim sana bak eserim oldu kalbin 

keşke gelip uyandırsan bu kabustan 

ne senle ne sensiz acı verir sensizlik 
bunu anlatmak çok zor 
ne gitsen ne kalsan olmaz hayat sen yoksan 
bunu haykırmak çok zor 

demiştim ki gel kaçalım bu şehirden 
aşkın gözü kördür derlerdi eskiden 
sana son çağrım buydu duymak istemedin 
yeminler yalan ezberledim hepsini 

keşke gelip uyandırsan bu kabustan 

ne senle ne sensiz acı verir sensizlik 
bunu anlatmak çok zor 
ne gitsen ne kalsan olmaz hayat sen yoksan 
bunu haykırmak çok zor 

bu kadar bu kadar kolay mı söyle 
beni sakın sensiz bırakma 
bunu yapma 
yapamam yapamam artık seninle 
beni daha fazla ağlatma.. 

ne senle ne sensiz acı verir sensizlik 
bunu anlatmak çok zor 
ne gitsen ne kalsan olmaz hayat sen yoksan 
bunu haykırmak çok zor

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder